Borde snart vara klart...

Men det är en fordringsägare som har haft invändningar.... Så det har gått vidare till någon annan avd. på kf om jag förstått rätt....

Men just nu så känns våra problem så petitessartade.

Kankse är dumt av mig, men ibland har jag så svårt att ta ekonomiska problem på allvar. Kanske för att jag har ett skyddsnät i familjen. Inte för att vi på något sätt slösar eller drar på oss nya skulder, utan mera att på samma sätt som jag gör allt för att mina barn ska ha det bra så ser våra föräldrar till vårt bästa och bjuder på mat ibland, köper ett par skor till barnen eller så. Pengar är ju bara pengar.

Livet, hälsan och kärleken det smäller så mycket högre och är så mycket mera värt att lägga tid och energi på. Alltid!

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0